Vacanta Italia partea a II-a

V-am promis ca revin cu poze din vacanta mea in Italia. Pentru ca sunt ffffff multe poze am decis sa fac mai multe postari pe aceasta tema pentru a nu va plictisi.Daca ati ratat prima parte o puteti vedea aici.

Al meu sot impreuna cu fratiorul lui nu prea au avut somn intr-o noapte si au hotarat ei sa faca poze, la miez de noapte de pe acoperisul unui hotel....Cam asa arata Padova..vazuta de acolo!

Daca nu ar fii trebuit sa alerg dupa maimutica mea as fii petrecut toate serile plimbandu-ma pe digul de langa locuinta unde stateam..puteam admira lacul dar si paduri, hectare verzi cultivate cu porumb...totul atat de frumos, intr-o atmosfera rustica...

In zilele in care ne plictiseam si nu aveam mai nimic de facut mergeam la piscina din apropiere.Indiferent de vreme ne balaceam toata ziua in apa termala...F f frumos...Important de stiut ca nu aveam voie fara caciulite din acestea speciale ...( in poza fetita mea impreuna cu nepotelu)

Uneori cei mici se balaceau in piscina din spatele curtii...

Una dintre pozele de la mare..vantul batea cu atata intensitate incat cu greu ma tineam pe picioare...a trebuit sa plecam de acolo si sa alegem o plaja mai retrasa, cu o padure in apropiere...din fericire vantul s-a domolit si am putut face plaja in ziua respectiva!

Din pacate de data aceasta nu am reusit sa ramanem la plaja....vantul facea ravagii, inundase plaja iar marea era extrem de agitata..a trebuit sa plecam ..spre munte..

Ajunsi la munte(cat de mult mi-a placut...intr-o ora am ajuns de la mare la munte si ne-am bucurat de acea zi frumoasa de duminica)  ne-am asezat ”tabara” intr-o poienita, am papat si ne-am relaxat ascultand ciripitul pasarelelor! A fost ff placut!

Aceste poze sunt din seara inaintea plecarii noastre, am  iesit impreuna cu prietenii romani de acolo la un restaurant sa papam pizza..destul de buna..insa eram satula de pizza ...dar ” a trebuit„ sa comand tot pizza pt ca vroiam sa vad cum e cea cu fructe de mare pe care nu o incercasem pana atunci...din pacate nu i-am facut poze...eram mult prea ocupata cu glumele..

Tot drumul de acasa pana la restaurant ne-am ciondanit pe seama faptului ca EU facusem bagajele atat de bine incat dragul meu sot nu mai reusea sa ajunga la fundul geamantanului pt a-si lua o pereche de incaltari care sa se potriveasca cu tinuta lui...Asa ca a fost nevoit sa se incalte cu ce ramasee pe afara...chiar daca nu prea se potrivea..Pana la urma i-a trecut, ne-am bucurat de acea seara impreuna cu ceilalti!
In poza de mai jos il cam urecheam ...Ce mai facuse de data aceasta ? Hmm..nu  imi amintesc

Cam atat pe ziua de astazi, urmeaza si partea a III-a in care va voi prezenta pozele de la Venetia!