Pink-Box-ul de iulie



Despre peripetiile acestei misterioase cutii v-am povestit in postarea anterioara, nu voi mai insista si voi trece direct la prezentarea produselor.

In cutiuta mea am gasit urmatoarele produse:

1. Crema depilatoare Veet varianta full-size pret 20 lei-- destul de utila


2.Servetele antibacteriene Touch - produs mini size (10 buc)-nu prea le vad rostul in aceasta cutie..


3.Crema de plaja (fata si corp) SPF 30 Aceasta a picat bine, terminasem crema pt protectie solara in vacanta din Italia, acum trebuia sa imi cumpar alta.Pret 27 lei


4.Creion Nyx,-  produs Full Size pret 14 lei
..Daca nu ma insel este creion de buze..pana acum nu am mai folosit un produs de genul, chiar sunt curioasa..iar nuanta este una frumoasa! Imi place


5.Mario Badescu - face scrub. Produs mini size

Pret produs full size -118ml-94 lei

De-abia astept sa il incerc, am citit multe lucruri bune despre produsele Mario Badescu insa nu le-am incercat pana acum.

Sunt multumita de cutiuta de luna aceasta, produsele full-size sunt pe placul meu si sunt utile!

Astept cu nerabdare pink-box ul de august!

V-am pupat!

2 comentarii:

  1. Sa le folosesti cu placere! Si eu am primit la fel ca tine :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le folosesti sanatoasa!

    Servetelele alea chiar ca nu isi aveau rostul...

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere