Produsele adolescentei mele si concurs




Am inceput sa cochetez cu produsele cosmetice si cele de ingrijire destul de tarziu...eram in primul an de liceu, an in care am experimentat multe lucruri necunoscute pana atunci: prima crema de fata, primul ruj, prima pudra...Pana atunci nu am considerat ca am nevoie de o crema de fata sau de un rimel..imi placea sa fiu cat mai naturala iar tenul meu nu avea nevoie de nimic...Dar odata ajunsa in marele oras, am inceput sa ma schimb..sa fiu mult mai atenta la modul in care ma imbrac si cel mai important sa fiu foarte atenta la modul in care arat...devenisem o adolescenta, una rebela ce e drept dar cocheta :)...Asa a inceput povestea...si de atunci colectia mea de produse creste....si creste...si creste.

Mi-a luat mult timp pana sa gasesc o crema potrivita, care sa mi se potriveasca...multe au ajuns in posesia mamei mele dupa doar cateva utilizari de-ale mele...toate imi uscau tenul sau mai grav mi-l ingrasau...Eram prin clasa a X-a cand am descoperit o crema de la Gerocossen,nu imi mai amintesc exact care anume.Tot ce imi amintesc este ca mi-a placut foarte mult, am folosit-o multi ani la rand pana a inceput nebunia cosmeticelor si a produselor de ingrijire in viata mea...din pacate aceasta explozie nu mi-a facut deloc bine, trecerea de la o crema la alta mi-a dat tenul peste cap, chiar si in acest moment am probleme cu tenul...Ma gandesc serios sa revin la prima mea iubire in materie de creme de fata, la crema Gerocossen.

Desi nu le-am incercat pana acum, untul de corp si gelul de dus cremos cu aroma de piersica ma tenteaza foarte mult  si sunt de ceva vreme pe lista mea de dorinte.Am citit si am auzit multe lucruri bune despre ele incat nu mai am rabdare..le vreau cat mai repede...

Si pentru ca in ultimul timp am serioase probleme legate de caderea parului( care dupa o perioada de stagnare a inceput din nou sa cada in cantitati industriale...) astept cu nerabdare sa incerc șamponul și tratamentul împotriva căderii părului  Capilar oferite de cei de la Gerocossen. 



In aceasta perioada le voi folosi la capacitate maxima si voi reveni in scurt timp cu pareri. Il folosesc de ceva timp si pana acum parul meu se comporta foarte bine: nu se mai ingrasa atat de repede si nici nu am matreata..Aceste doua aspecte sunt esentiale pentru mine, in ultimul timp am avut mari probleme cu matreata si parul gras...Sper sa  tina mult si bine aceasta stare de bine a parului meu iar eu sa nu mai fiu nevoita sa schimb iar samponul...sa fie dragoste pe vecie :)

Sunt fericita ca voi testa si crema de fata de la Melcfort, pare ideala pentru tenul meu, fiind o crema pentru tratarea ridurilor superficiale. Sunt nerabdatoare sa o incerc si sa revin cu pareri.





Si pentru ca v-am promis multe surprize in aceasta perioada va invit la un concurs al carui premiu este ..SURPRIZA...Sigur va fi pe placul vostru..vor fi produse utile, bune, frumoase...care mie imi plac si pe care le folosesc cu drag de ceva vreme..



Regulile sunt mai mult decat simple:

 -să dați LIKE paginii oficiale de Facebook a Brander (AICI);
  -sa-mi lasati un comentariu la aceasta postare in care sa imi spuneti care este produsul vostru preferat de la Gerocossen.

Concursul dureaza pana pe data de 22 cand voi anunta castigatoarea.

Sper sa fiti curioase si sa participati intr-un numar foarte mare.

V-am pupat!

47 de comentarii:

  1. Nu pot sa spun ca am un produs preferat de la Gerocossen pentru ca nu am incercat foarte multe, dar am untul de corp cu piersica de la ei, i-am facut review si pe blog si imi place foarte mult. Si lotiunea tonica este in regula!

    Fb: Portrait Black
    GFC: Andreea Apostol

    RăspundețiȘtergere
  2. :) imi face placere, ca de fiecare data cand iti citesc postarile! te cunosc de hattttt Ralu ... :) ce pot sa zic este ca produsele de la Gerocossen pentru unii fac minuni :) pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. Produsul preferat este vopseaua de par care am incercat-o si e foarte buna,restul produselor nu le-am incercat,mi-as dori mult sa vad cum sunt.
    FB: Rotaru Gabriela Tatiana
    GFC: Rotaru Gabriela

    RăspundețiȘtergere
  4. FB:Ramona Elena Dancea
    Singurul produs Gerocossen pe care l-am incercat recent a fost pudra decoloranta de care am fost multumita si m-am gandit sa cumpar masca-tratament restructuranta pentru par pe care mi-a recomandat-o o prietena ca fiind foarte buna.

    RăspundețiȘtergere
  5. FB:Ramona Elena Dancea
    Singurul produs Gerocossen pe care l-am incercat recent a fost pudra decoloranta de care am fost multumita si m-am gandit sa cumpar masca-tratament restructuranta pentru par pe care mi-a recomandat-o o prietena ca fiind foarte buna.

    RăspundețiȘtergere
  6. fb kaiyo aino
    gfc kaiyo aino
    Gerocossen au fost primele mele achizitii in materie de vopsea de par. Apoi mai taziu am descoperit o creme dupa epilat fantastica (pe care o gasesc destul de rar din pacate). Desi nu am incercat prea multe din gama Gerocossen, intotdeauna le-am considerat extraordinare ca raport pret-calitate.

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna ! Produsul preferat este crema matifianta melcfort , insa am incercat si altele http://magazin.daciccool.ro/pentru-fata/188-crema-matifianta-melcfort-pentru-ten-gras-si-acneic-gerocossen.html

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place mult crema de gomaj Hydraferm, curata foarte bine. Am folosit si untul de corp cu piersica si avocado, de asemenea mi-a placut, pe viitor o sa mai incerc si alte produse Gerocossen.
    FB: Movileanu Agripina

    RăspundețiȘtergere
  9. Produsul preferat este vopseaua de par ,samponul si crema hidratanta de zi si sunt multumita de ele sunt produse foarte bune am sa incerc sa folosesc si alte produse de la ei .
    FB:Janeta Janeta
    GFC:jane(janeta_20072001)

    RăspundețiȘtergere
  10. Produsul meu preferat este crema anti-cearcan Gerocossen Natural
    FB: Geta Alexiu
    GFC: Geta

    RăspundețiȘtergere
  11. Produsul meu preferat este crema anti-cearcan Gerocossen Natural
    FB: Geta Alexiu
    GFC: Geta

    RăspundețiȘtergere
  12. pana acum am folosit doar pudra decoloranta de la GEROCOSSEN insa mi-as dori acea crema pentru vergeturi!
    GEROCOSSEN NATURAL cu miere - CREMĂ CONTRA VERGETURILOR

    FB: Ana Onofrei
    GFC: Ana Onofrei

    RăspundețiȘtergere
  13. Samponul impotriva caderii parului l-am inceput recent si-mi place!
    Fb: Cristina Maria Moldovan

    RăspundețiȘtergere
  14. buna! singurul produs folosit de la gerocossen a fost laptele pentru protecti solara, care miroase suuuper si hidrateaza foarte bine pielea

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna! Produsul meu preferat de la Gerocossen este laptele cu protectie solara care miroase suuuper si hidrateaza bine pielea. te pup!

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu am incercat inca nici un produs dar am citit cateva pareri chiar bune despre ele. Mi-ar place sa incerc GEROCOSSEN CAPILAR+ samponul si lotiunea, adica ce testezi tu acum. Abia astept sa vad daca au un efect de durata.
    FB Mădălina Nicorici

    RăspundețiȘtergere
  17. FB: LoRe LOre
    Nu am incercat produse de la Gerocossen, asa ca nu am cum sa am unul preferat:|. Mi-ar placea sa le incerc, te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  18. Produsul preferat este vopseaua de par :)
    Si am incercat si o crema pt ten
    Gfc: Catalina Mitu
    Fb: Mitu Catalina

    RăspundețiȘtergere
  19. Produsul meu preferat este crema de ochi anticearcan deoarece mi-a redat luminozitatea ochiilor, dar mi-ar placea sa incerc cat mai multe produse.
    FB: Crina Fendrlosi

    RăspundețiȘtergere
  20. Produsul meu preferat de la Gerocossen este crema Melcfort pentru riduri profunde.

    FB: Lili Ana

    RăspundețiȘtergere
  21. GFC: beauty_and_others

    FB: Nicoleta Alexandra

    Produsul preferat: crema hidratanta de zi cu laptisor de matca

    RăspundețiȘtergere
  22. FB: Maria Cretu
    GFC: Just M.

    Sincer, nu pot spune ca am un produs preferat de la Gerocossen pentru ca nu am incercat nici unul. Dar chiar vreau si imi doresc sa incerc produse de la aceasta firma!

    RăspundețiȘtergere
  23. gfc:claudia_mami
    fb :nicoleta ciocoiu
    produsul care il folosesc si imi place an prezent este samponul și tratamentul împotriva căderii părului Capilar oferite de cei de la Gerocossen si spun ca sunt multumita pentru ca parul meu nu mai cade atat de mult pe cum candea inanite peste tot gaseam fire de par ,fie pe perna ,ghiuveta , perie .etc .

    RăspundețiȘtergere
  24. "MELCFORT Skin Expert" - LAPTE DEMACHIANT

    RăspundețiȘtergere
  25. Buna!
    Produsul meu preferat de la Gerocossen este vopseaua de par Color Plus.
    Fb: Ioana Gheorghita
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  26. Greate article. Keep writing such kind of info on your
    site. Im really impressed by your blog.
    Hello there, You've performed an excellent job. I'll definitely digg it and for my part recommend to
    my friends. I'm sure they will be benefited from this website.

    Here is my homepage ... green coffee extract weight loss

    RăspundețiȘtergere
  27. fb Diamond Dust
    produsul meu preferat este demachiantul

    RăspundețiȘtergere
  28. FB Daniela Ancuta Crisan
    Nu am folosit foarte multe produse de la Gerocossen dar stiu ca un demachiant care mi-a placut mult.

    RăspundețiȘtergere
  29. Produsul preferate de la Gerocossen este pentru mine vopseaua de par pe care am incercat-o si in nuante de negru si de roscat si am fost multumita.
    FB like: Adina-Mirabela Gavriloi

    RăspundețiȘtergere
  30. mie imi place lotiunea tonica cu miere , dar folosesc cel mai des vopseaua de par !
    fb-oprea cami

    RăspundețiȘtergere
  31. fb Darling Ada
    produs GEROCOSSEN NATURAL Lǎptişor de matcǎ - LAPTE DEMACHIANT
    http://www.gerocossen.ro/displaysubprod.php?idp=171&men=ten&lb=ro&cid=1&sid=25&ten=_on

    RăspundețiȘtergere
  32. Produs preferat:crema de gomaj Hydraferm
    FB:Corina Pantiru

    RăspundețiȘtergere
  33. fb bianca roxana anitei
    Samponul si lotiunea contra caderii parului sunt preferatele mele.

    RăspundețiȘtergere
  34. Fb: Oana Elena
    Sincer nu am folosit niciun produs Geracossen pana acum, dar cred ca voi incerca cat de curand noua gama impotriva caderii parului - Capilar

    RăspundețiȘtergere
  35. fb radu adina
    De la gerocossen nu am incercat decat pudra de par, dar am fost multumita de ea si o cumpar de fiecare data cand imi fac suvite

    RăspundețiȘtergere
  36. FB : Ramona Roman
    Produs meu preferat de la Gerocossen este vopseaua de par, pe care am folosit-o.

    RăspundețiȘtergere
  37. Buna!
    Inca nu am avut ocazia sa testez produsele Gerocossen, desi din parerile pe care le-am citit deja ma cam tenteaza! Mi-as dori sa incerc produsele de ingrijire a parului din aceasta gama, samponul si tratamentul anti-cadere, precum si vopseaua de par!
    Gfc: Cristina P.
    Fb: Krys Angel
    Multumesc pt.sansa!

    RăspundețiȘtergere
  38. Nu imi amintesc sa fi folosit produse Geroconssen..As incerca produsele pentru par in special

    GFC: Cris
    FB: Cris Domino

    RăspundețiȘtergere
  39. nu am folosit pana acum nici un produs de la aceasta firma :) fb Hermi Blue

    RăspundețiȘtergere
  40. FB:Iulia Sava
    Nu am incercat aceste produse

    RăspundețiȘtergere
  41. fb: Danaa Criss
    http://www.icosmetice.ro/938-balsam-calmant-dupa-plaja-cu-mentol-aloe-vera-si-ulei-de-argan.html Doar pe acesta l-am folosit de la Gerecosen si este foarte bun "Balsam calmant dupa plaja cu mentol, aloe vera si ulei de argan"

    RăspundețiȘtergere
  42. FB: Dorina Mariana
    Nu stiu sa fi folosit vreodata aceste produse. Mi-ar place sa folosesc samponul pentru par.

    RăspundețiȘtergere
  43. Emiliana Veres
    Şampon cu mesteacăn şi urzică

    RăspundețiȘtergere
  44. Buna,
    FB : Adriana Camelia Andrasescu Scrieciu
    Din pacate nu am folosit inca un produs Gerocossen.
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  45. Gherasim Ana-Maria
    Produs preferat:Sampon-tratament impotriva caderii parului Gerocossen Capilar+

    Celemai bune produse !

    RăspundețiȘtergere
  46. Produsul meu preferat de la Gerocossen este Samponul Capilar.Dupa ani de cautari, am gasit, in sfarsit, un sampon care sa imi faca parul vedeta.Dupa folosirea acestui sampon, parul cade din ce in ce mai putin si....ce e cel mai important pentru mine, nu se mai ingrasa atat de repede.

    RăspundețiȘtergere
  47. FB: Elena Corina Stan

    De la Gerocossen chiar am folosit foarte multe produse. Nu m-a dezamagit niciunul, dar cel mai bine m-am impacat cu gelul de curatare pentru ten mixt. L-am primit cadou la o comanda de mai multe produse pe Dacic Cool, asta acum mai bine de un an si de-atunci l-am mai cumparat de 3 ori. M-am bucurat fff tare ptr ca eu nu aveam de gand sa mi-l cumpar, l-am primit cadou si asa am dat de un produs super bun ptr mine. Cum sa nu te bucuri cand nu mai trebuie sa cauti de nebuna cosmeticele care ti se potrivesc?! Ciudat este ca inca are efect dupa atata timp, de regula pielea mea se obisnuieste si produsul nu-si mai face efectul ca la inceput.

    RăspundețiȘtergere