Bebe 2 :)



 In ultimul timp mi-am propus multe. Dar din pacate nu am reusit sa fac mare lucru. Pur si simplu nu pot..nici fizic dar nici psihic. Acum ceva timp aveam o groaza de idei, imi planificasem si ma gandisem la multe articole pentru blog dar din pacate nu am reusit sa ma tin de ele..Pur si simplu nu am putut. Ma simt atat de coplesita incat nu ma pot concentra. A fost o sarcina grea care aproape a ajuns la final si speram sa se finalizeze cu bine. Stresul este foare mare, nervii sunt incordati la maxim, incerc sa ma bucur cat de mult pot de ultimele saptamani sau zile pe care le mai am la dispozitie in postura de burticoasa. Uneori imi iese alteori nu...pur si simplu ma trezesc plangand..Dar mai e putin..f putin si sper sa se termine totul cu bine.

Dincolo de framantarile mele se afla bucuria de a fi din nou mamica..De data aceasta va fi un baietel, asa cum si-a dorit micuta Maria si il va chema Matei Alexandru. Numaratoarea inversa a inceput, asteptam sa se intample minunea in orice moment..deci trebuie sa fim pe faza :)arca nu p Acesta este si motivul pentru care am amanat postarile, pot scrie nimic, nu ma pot concentra asupra postarilor, stresul este mare..mult mai mare decat la sarcina anterioara care a fost diferita, mai usoara si fara asa multe probleme. Poate si asta este motivul pentru care ma simt asa terminata psihic. Sper sa imi revin dupa, sa nu cad in vreo depresie ..Imi propun sa scriu cat mai des pe blog in masura in care voi putea pentru a reusi sa tin nervii si stresul departe.

Stiu ca va fi greu..voi fi mama la puterea a 2...unul mic si neajutorat care are nevoie de toata atentia noastra si unul maricel de gradi care va fi cu siguranta gelos..

Cam asa stau lucrurile..Momentan sunt mareee...mare di tot..Astept cu nerabdare momentul cand il voi strange in brate pe mormoloc(uneori da...alteori as mai amana putin :( ..)

Va las cu o poza facuta acum vreo 2-3 saptamani...acum sunt mult mai mare...aproape cat usa :)

Va pupacesc mult de tot!

3 comentarii:

  1. Raluca, naștere ușoară să ai! Termină prima oară cu bebe, ca să zic așa, iar apoi te poți ocupa și de blog.
    Ce-a crescut prințesa blondă! Și ce păr lung are!
    Te pup și aștept vești pe blog și după ce Matei Alexandru va ieși din carapace!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult de tot Aurora! Asa ar trebui sa fac doar ca blogul m-ar fi ajutat sa mai uit..insa nu pot face nimic..nu ma pot concentra! Multumim pt aprecieri ..am o blondina frumusica cu par lung si frumos :)..iar mama ei este f modesta :) Il asteptam si pe brotacel si o sa dau de stire :)

      Ștergere
  2. Ooo, felicitari, Raluca, din cate deduc, ai nascut deja!! Mare bucurie trebuie sa fie in sufletul tau, nu lasa nimic altceva sa te influenteze!! Sa fiti sanatosi si tu si bebele!! Cand va veni timpul vei reveni si aici! Numai bine iti doresc! Sa fii binecuvantata, alaturi de intreaga ta familie!!

    RăspundețiȘtergere