Romania de poveste!



Imi amintesc cu nostalgie de perioada copilariei....De abecedarul nostru, de scumpa mea invatatoare! Atunci mi s-a explicat pestru prima data Ce este Romania! Atunci am inceput sa iubesc aceasta tara unica si frumoasa!

Imi amintesc si acum harta din abecedar dar mai ales imi amintesc vorbele invatatoarei: ”Romania este un buchet de flori ale caror codite sunt inmuiate in Marea Neagra..” Si acum in mintea mea incerc sa intorc harta si sa privesc buchetul..Un buchet proaspat, frumos , sensibil...

In lunga vacanta in Italia din aceasta vara mi-am dat seama cat de mult imi iubesc tara.Pentru prima data in viata mi-am dat seama ca oricat de bine ar fii afara nicaieri nu-i ca acasa...Imi era dor de lanurile aurii , de macii sensibili ce isi flutura petalele in vant...de firul ierbii..de catecul cucului...de zgomotul izvorului...de oamenii straini de pe strada..de romanii mei...de vorba romaneasca....Doamne cat de dor mi-a fost si cat de mult asteptam sa ma reintorc! Romania m-a crescut, Romania m-a maturizat, aici am dat de greu, aici am ras, am plans..aici am cazut dar tot aici m-am ridicat...Aici am luat-o de la capat...am ridicat capul..am privit inainte si mi-am zis: ” Merg inainte..nu..nu plec din tara..incerc din nou..in tara mea! ”

Nu stiu voi ce faceti insa eu urmaresc Jocurile Olimpice cu sufletul la gura..din prima zi...M-am bucurat la fiecare medalie in parte, am suferit la fiecare ratare...am plans de emotie atunci cand am luat medalia de aur...am tresarit si am plans in hohote cand am ascultat imnul Romaniei....m-a uns la suflet! Le multumesc tuturor pentru munca depusa, pentru eforturile lor, pentru faptul ca ne-au facut mandrii ca suntem romani! Ei sunt adevaratele comori si talente ale romanilor, ei ar trebui sa aibe salarii de mii de euro..ei..NU ALTII...



Port cu mandrie bratara primita cadou de Farmec..pe care scrie ”HAI SA ADUCEM ROMANIA ACASA”Am purtat-o in vacanta in Italia toata perioada...indiferent ce tinuta adoptam( sport, elegant etc) bratara ramanea pe mana mea...O aratam cu drag romanilor intalniti acolo,  le aduceam o bucurie dar si o melancolie, o usoara tristete celor care s-au stabilit acolo definitiv...pt ca ei..nu vor mai veni acasa...Multi italieni ma intrebau ce scrie..ce inseamana..le traduceam mandra!

Sunt placut impresionata ca Gerovital este sponsorul Principal al Echipei Olimpice a României! Bravoo! Romania poate! Romania merita ! 
  Gerovital a oferit tuturor posibilitatea de a se implica direct în susținerea Echipei Olimpice a României direcționând 1% din valoarea produselor vândute în perioada 14 octombrie – 14 decembrie 2011 si in perioada 1 iunie – 12 august 2012 către pregătirea echipei naționale pentru Jocurile Olimpice de la Londra din 2012.
Special pentru noi au creat situl http://www.aducemromaniaacasa.ro/

Aici puteti afla mai multe detalii referitoare la campanie dar si informatii proaspete cu privire la evolutia sportivilor romani la olimpiade!

Si vestile bune nu se opresc aici. Si noi putem fii olimpici...sustinand echipa olimpica a Romaniei putem castiga o medalie de aur. Tot ce trebuie sa facem este sa cumparam orice produs din gama Gerovital Sun pentru plaja !Mai multe puteti afla din cadrul campaniei promotionale ” Aur,Argint si un bronz perfect” care se desfasoara in perioada 1 iulie-12 august 2012 pe http://www.sun.gerovital.ro/

Putem incuraja si noi  sportivii romani la jocurile olimpice pe pagina de  facebook  sau pe twitter .

 Ei sunt aurul nostru! Bravo copii!







 Speram ca pana la sfarsit sa ne ajute dumezeu si sa luam cat mai multe medalii de aur!

Trebuie sa ne mandrim cu ei! Trebuie sa fim mandrii ca suntem romani! 



Un comentariu:

  1. Si eu am urmarit JO, in special gimnastica si m-a durut ca americancele au cam fost favorizate :( Oricum, fetele noastre sunt de toata lauda.

    RăspundețiȘtergere