Rujul bunicii...al mamei..al copilariei mele





Nu demult am descoperit intr-un magazin un ruj cu un ambalaj lucios, un ruj atat de cunoscut...atat de popular vremurilor de alta data...Mi-a sarit imediat in ochi si fara sa stau mult pe ganduri, fara sa ma gandesc daca voi purta sau nu acea nuanta pe buze am platit vanzatoarei suma de 4 lei si a devenit al meu! L-am tinut in palma ca pe o bijuterie..l-am admirat..mi-am amintit de copilarie...de zilele cand ma strecuram in camera mamei si in sertarul de sus al sifonierului, in geanta neagra  era mereu acest ruj ”verde”...imi coloram buzele in oglinda mare a aceluiasi sifonier....Eram fascinata de rezultat ..



Desi au trecut ani de atunci rujul a ramas la fel...acelasi ambalaj auriu, aceeasi culoare intensa si rezistenta doar ca..de data aceasta o alta fetita fura rujul mamei...se mazgaleste pe buze..obraji si nasuc...iar mama se chinuie sa o stearga.. insa rujul acela se incapataneaza atat de mult sa ramane pe buzele si obrajii micutei incat dupa multe servetele umede consumate obrazul si buzele raman tot rozalii!!!!!

Chiar daca a fost „deteriorat” de micuta mea folosesc si acum rujul cu aceeasi placere si bucurie ca atunci cand eram mica...doar ca , acum il tin ascuns undeva sus..departe de curioasa maria..foarte rar ..cand micuta plange cu lacrimi de crocodil ” mama ii coloreaza fff subtil buzele in aceeasi nuanta rozalie de alta data!


16 comentarii:

  1. Oh, rujul asta!
    Eu ma dadeam cu el la o vecina, caci mama mea nu folosea machiaj. Si la acea vecina ne strangeam mai multe fetite si ne trageam un machiaj cu fard albastru sau roz si cu rujul asta, incat aveam senzatia ca din copii ne-am transformat in dive.
    Ma bucur ca l-ai gasit, chiar are o istorie in spate acest miraculos ruj verde la exterior si roz pe buze!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mama nu avea cosmetice..insa avea acest ruj...singurul! si vorba ta: ne simteam adevarate dive cand il foloseam!

      Ștergere
  2. ha...il stiu..era singurul care persista :)

    RăspundețiȘtergere
  3. l-am vazut si eu intr-un magazin chinezesc :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si nu l-ai luat? cum ai rezistat? macar asa..sa il tii ca la muzeu :) in amintirea vremurilor bune

      Ștergere
  4. Mă crezi că nu l-am încercat niciodată? Când eram mică eram sigură că rujul ăsta-ţi face buze verzi. Şi fugeam aşa de el. Plus că acum îmi aminteşte de un luciu de pe la Avon care îşi schimba culoarea. Când îl aplicai era un roz dulce,subtil. Şi pe urmă se făcea un roz bombon. Mă dădusem odată cu el când să plec de la şcoală. Nu îl mai încercasem.Doar îl aveam în geantă. Şi îmi simţeam buzele cam aiurea că nu aveam niciun balsam la mine.Am zis să-l folosesc luciul în cauză.Când am ajuns acasă să pic din picioare. Bine că nu l-am purtat la ore. De atunci oi fi rămas traumatizată de port mai mult rujuri nude.


    ()__() pupici si imbratisari
    (> – <)
    ( u u ) Andreea @ blograndeea.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andreea si eu mult timp am fugit de nuante de roz ..rosu etc...purtam ca si tine doar nude...dar de ceva vreme , incurajata de majoritatea celor din jurul meu port si astfel de culori( nu foarte aprinse...daca nuanta este f puternica mai sterg cu degetul pana ramane culoarea care imi place :)...) pup

      Ștergere
  5. Hehe, rujul acesta cred ca e la fel de legendar ca si guma Turbo! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Draguta postarea :x tin minte rujul.. hihi

    RăspundețiȘtergere
  7. L-a avut si sora mea,i-l furam si ma dadeam si eu:))Imi placea la nebunie:)

    RăspundețiȘtergere
  8. L-a avut si sora mea,i-l furam si ma dadeam si eu:))Imi placea la nebunie.

    RăspundețiȘtergere
  9. il am,l-am gasit in sibiu. imi place! pupp

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi aduc si eu aminte de o intamplare legata de rujul acesta! Pe cand eram mica stateam mult la bunica-mea si ea avea in baie pe o etajera rujul acesta! Dupa ce m-am chinuit putin, am reusit sa pun mana pe el si m-am dat cu el, dar nu pe buze, pe pleoape, si tot am dat ca nu am vazut nimic! L-am lasat balta si am iesit din baie, si dupa cateva minute ma vede bunica-mea toata rosie pe la ochi! Imi aduc aminte ca m-a certat foarte mult, si oricat am incercat sa ma sterg nu am reusit!
    A trebuit sa astept "sa se duca efectul"!

    Imi place foarte mult blogul tau!

    Te pup!

    http://the--street.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere