Venetia..venetia..venetia

Salutare dragelor! Am revenit cu mai multe poze din vacanta ..Astazi am ales cateva poze pe care le-am facut la Venetia, orasul indragostitilor, al romantismului, al iubirilor trecute. A fost a doua oara cand am vizitat acest oras superb insa si de aceasta data am simtit aceeasi emotie, aceeasi tresarire...pentru mine a fost ca si cum l-as fii vizitat pentru prima data, cu atat mai mult cu cat acum am fost pentru  prima data cu micuta noastra!

Intaia oara am vizitat Venetia iarna, de aceea acum am fost foarte curioasa sa vad daca zvonurile legate de ”mirosul insuportabil ” descris de ”cunoscatoari” este real..Din fericire Venetia vazuta de mine in vara aceasta arata si mirosea grozav...

Odata ajuns la Venetia,esti  atras de cladiri...de acele fatade darapanate, care parca rasar din apele intunecate ale orasului in care se oglindesc aceleasi clatiri mandre, impunatoare...Arhitectura locala te lasa mut si parca incearca sa iti povesteasca propria poveste, propria istorie...

Stradutele orasului sunt mici, inguste...orasul in sine este defapt un labirint...toate stradutele duc la Piata San Marco...de ajuns se ajunge usor( sunt multe indicatoare) insa la intoarcere este mult mai complicat...sigur te ver rataci si vei fii nevoit sa intrebi..

Pozele vor vorbi de la sine..

Nu am putut sa nu ma opresc si sa admir minunatiile din vitrina,  unele mai aratoase decat altele! Yamyyy

Venetia din punctul meu de vedere trebuie vazuta si colindata ”la picior”... Doar dupa aceea puteti lua o gondola si puteti traversa orasul purtati de valuri sub mirajul muzicii cantate de gondolier...Va fii mirific!

Pregatiti-va de urcat si coborat poduri...vor fii ffffffff multe!

Hei ....!!!!!.. aici ma indragostisem..Si acum visez la aceasta rochie alba din dantela de la Dolce&Gabbana ..

Daca ma intrebati de pret..mai bine nu va spun...O mie si ceva de euro  boleroul iar rochia undeva la vreo doua mii..dar era splendida...
 Am ajuns in San Marco, km 0 al orasului Venetia..
 Catedrala San Marco simbolul orasului impreuna cu celebrele gondole bineinteles!

La calarit de lei!

Daca ajungeti la Venetia sa nu ratati podul suspinelor..Undeva , sus ...(unde se vad acele 2 ferestre) este un culoar pe unde treceau in trecut condamnatii la moarte...de acolo isi puteau vedea rudele care ii plangeau ...

Venetia de astazi este departe de a fii orasul indragostitilor de alta data...In prezent apare ca un oras frumos, comercial , foarte aglomerat indiferent de sezon, cu preturi foarte mari si obiecte de o calitate inferioara...Mastile lor caracteristice acum sunt defapt niste chinezisme proaste, niste chiciuri scumpe pentru care ajungi chiar sa te tocmesti...

Aventurile amoroase si balurile mascate din trecut au ramas doar niste povesti frumoase  scrise pe zidurile vechi ale orasului..

Sunt multe de spus despre Venetia...Nu ratati micuţele insule Murano sau Burano unde puteti ajunge cu vaporasul( noi nu le-am vizitat pentru ca ne era foarte greu sa mergem cu micuta dupa noi...poate data viitoare daca mai avem ocazia)!

Pana data viitoare va pupicesc!

1. Ce frumos, ma bucur pentru voi si eu imi doresc sa mai revad acele locuri.
    Multumim pentru poze, nu stiam de acel pasaj pe unde treceau detinutii.

P.S: de acum te urmaresc prin gfc ;)

2. am fost si eu in Venetia, ce e drept acum multi ani, si mi-a placut. Am ajuns acolo cu vaporasul iar inapoi am mers pe jos ( nici nu stiu cati km erau dar sigur nu putini). oricum, cam tot asta era si atunci, nici nu tin minte sa fi intrat in prea multe magazine pentru ca eram in excursie cu grupul dar stiu ca am dat o avere pentru o inghetata care nici nu mi-a placut. e frumos de vizitat, de admirat, si cam atat. eu sper inca sa o revad, poate peste vreo 5 ani..cine stie

3. super.sa va fie de bine..da cred.si noi am fost in san marco.si atat cu vaporasu in alte locuri.. nu am fost in anu ala a fost o caldura si o aglomeratie de numa sa nu mai spun ca era coada cu condola plus cu copii te misti super greu.dar macar m-am plimbat intr un oras super.pup

4. foarte frumos! eu nu am ajuns pe acolo pana acum.

5. Ce frumoos, ai avut parte de momente frumoase.

6. Foarte frumoase pozele, superbe, mi-ai facut pofta de un weekend la Venetia, mi-ar placea sa merg cu iubitul meu. Doar o singura data am fost, insa mai am multe de vazut! :)