Dorinte..emotii de toamna




Incet ,incet toamna castiga teren in fata calduroasei veri! Se da o lupta crancena: vara parca nu ar vrea sa plece dar este atat de presata de timp incat este nevoita sa cedeze! Razele soarelui inca stralucesc pe bolta visurilor insa puterea lui scade pe zi ce trece...nu se lasa batut insa a obosit..vara care tocmai a trecut i-a luat toate puterile...

Zilele se micsoreaza, frunzele ruginii acopera pamantul dandu-i o haina noua, de sarbatoare..Roadele campului imbogatesc satul..oamenii alearga precum furnicile in stanga si in dreapta pentru a-si strange recompensa dupa munca depusa in timpul verii..Totul se desfasoara la viteza maxima...

Serile racoroase ii fac pe copii sa se stranga in jurul focurilor de tabara pe ulitele satului..totul se umple de lumina, de rasete, de veselie!

In aer pluteste mirosul de struguri, de gutui si de nuci verzi .Albinele si fluturii alearga cat e ziua de lunga printre flori adunand nectarul sau dulce ! Toamna imbraca mii de culori, toate superbe, toate fascinante care trezesc in sufletul nostru emotii puternice!

Tot EA, aduce schimbari in viata si sufletele noastre.Devenim mai melancolici, tanjim dupa mai multa iubire, dupa acea intelegere placuta cu noi insine..Toamna ne temen, plangem, radem, avem sperante.
Pentru mine toamna inseamna un nou inceput, o noua sansa, o noua speranta!

Pentru a evada din grijle si gandurile vietii incepem sa ne facem wishlist-uri ..astefel asternem pe hartie dorinte vechi, sau noi, placeri vinovate ale noastre femeilor!
Iar in wishlist-ul meu , in capul listei troneaza acest paltonas dragut, feminin, a carui croiala parca a fost dirijata de mintea si sufletul meu...


Indiferent de culoarea sa este superb..este parca desprins din lumea printeselor, a papusilor Barbie! Simplu , finut, elegant se remarca prin atentia la detalii..gulurasul, fundita si nastureii il transforma dintr-un palton aparent simplu, intr-un palton deosebit, unic, cu gust! Aceste detalii par a fi sculptate de cele mai dibace maini si dau hainutei o nota de rafinament si bun gust!

L-as purta oriunde, oricand..Mintea mea deja rascoleste prin mii se sertarase in incercarea de a gasi modalitati de asortare...de a crea tinute perfecte!
Serile tarzii de toamna ar fi mai caldurose, mai elegante, mai rafinate..mai dulci...mai pufoase purtand acest palton...Zilele ar avea culoare si eleganta imbracand aceasta haina superba!

Inca de anul trecut caut ceva..pe gustul meu...in sfarsit am gasit acel ceva si sper ca in curand sa ma pot bucura de caldura sa!

Dupa atatea framantari sufletesti si trupesti pe care toamna le-a adus in sufletul si trupul meu astept din partea ei aceasta bucurie, aceasta rasplata si sper ca imi va incalzi trupul si sufletul!

Si daca aveti si voi dorinte in materie de haine , Adyna are aici un concurs la care puteti castiga un vaucher de 50$ de pe Clothingloves.com!

Multa bafta dragelor!

4 comentarii:

  1. Foarte bine arata. Eu am un palton galben de anul trecut care imi place mult, dar anul asta as vrea un albastru sau roz mai inchis :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu caut de vreo 3 ani un palton pe gustul meu...cand gaseam modelul..nu imi placea materialul! Acesta mi se pare perfect! este exact ce vroiam...

      Ștergere