Leapsa



Acum ceva timp(destul de mult ce e drept) am primit o frumoasa leapsa de la Anfreutza..Stiu ca a trecut mult timp de cand am primit-o insa niciodata nu este prea tarziu nu?

1. Faceţi mişcare în fiecare zi ?

Recunosc ca sunt o mare lenesa si stau foarte prost la acest capitol.Daca pana acum 2 ani nu aveam nevoie de atata miscare pentru a ma mentine in forma iata ca acum, dupa ce am nascut am nevoie urgenta de miscare, cu atat mai mult cu cat stau mai mult acasa...Mi-am  propus sa imi iau o bicicleta, caci asa nu mai tine..am luat destul de mult in greutate si nu imi place deloc..trebuie sa fac ceva in aceasta privinta!!!!

In liceu eram foarte perseverenta, faceam miscare zilnic, alergam f mult, faceam gimnastica in camera(dadeam drumul la muzica si incepeam sa ma zbengui), faceam 100 de abdomene pe zi...si chiar se cunoastea...( ce e drept aveam grija si ce mananc)

 Trebuie si vreau sa slabesc vreo 5-6 kg...

2.Ce sporturi practicaţi şi cât de des?

Nici unul spre rusinea mea...

 3.Dacă ar fi să facem o întâlnire sportivă (şi blogosferică) la ce meciuri v-aţi băga?

Cu siguranta la fotbal..

Dau mai departe aceasta leapsa oricarei fete care vrea sa o faca...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu