Surprize memorabile din viata mea...




Viata mea a fost si este presarata cu surprize...cu atentii mici sau mari, cu vorbe dulci, gesturi tandre si surprize memorabile...De aceea campania celor de la Dacic Cool intitulata ”
Care a fost cea mai interesanta, cea mai amuzanta sau cea mai memorabila surpriza care v-a fost facuta sau pe care ati facut-o?  mi-a rascolit sufletul si de aceea am acceptat numaidecat invitatia acestora de a scrie despre aceste lucruri memorabile.


Pentru mine elementul surpriza este unul esential, ador surprizele de toate felurile, apreciez gesturile ”gandite” , cadourile , surprizele  oricat de neinsemnate ar fi acestea...Lucrurile materiale nu au contat atat de mult in viata mea si nici nu conteaza....Eu sunt fericita daca cei de langa mine imi arata dragostea lor prin lucruri mici, oferite din tot sufletul, cu toata dragostea!

De cand ne cunoastem ( eu si sotul meu) am reusit sa ne surprindem in mod placut de foarte multe ori.Poate cea mai frumoasa amintire, cea mai memorabila surpriza este momentul in care m-a cerut de sotie....Nu ne-am aflat pe nu stiu ce insula pustie, sau in nu stiu ce loc fitos...pur si simplu, acum 5 ani , a doua zi de Craciun  m-a chemat la el acasa sa imi arate ceva ( habar nu aveam ce)..m-a pus sa caut ceva in brad...dupa multe minute in care am tot cautat eu fara rezultat mi-a aratat ceva micut pe o ramurica...nu as fi reusit niciodata sa gasesc fara ajutor acel obiect mic si dragalas...acea cutiuta mica sub forma de ursulet care parea un alt globulet printre celelalte .....Am luat-o in mana insa nu am avut curaj sa o deschid...asa ca El mi-a luat cutiuta si a ingenunchiat...Cu lacrimi in ochi m-a intrebat daca vreau sa fiu sotia lui...Am privit obiectul stralucitor din cutiuta aceea mica...l-am simtit pe deget insa nu realizam nimic,...eram doi copii care plangeau imbratisati langa brad...Incepand din acel moment nu am mai stat despartiti nici o clipa...ne-am mutat impreuna..ne-am iubit..ne iubim si acum...ne vom iubi mereu!  Cred ca a fost una dintre cele mai memorabile surprize din viata mea!

                                                                 *****
De o alta surpriza minunata am avut parte acum vreo 3 ani de Mos Nicolae.Imediat dupa ce m-am trezit am dat fuga la cizme sa vad ce mi-a adus mosu..dar nimic..intru in camera botoasa...dar fara sa zic nimic..Sotul ma intreaba razand daca mi-a placut cadoul ..ridic din umeri  si ii spun ca nu am gasit nimic...Ma ia de mana si ma duce la cizme..in interior am gasit o coala alba pe care screia T (cauta in prima camera de sus pe canapea). Entuziasmata si placut surprinsa de joc am urcat scarile alergand...ajung la locul indicat unde gasesc o alta coala pe care scris E (cauta in prima camera de jos)...cobor din nou scarile, ajung in prima camera unde gasesc un alt biletel IUBESC ( cauta in dormitorul  de sus pe pat)..urc iar scarile , ajung acolo si gasesc un alt biletel MULT .....Ajung din nou la parter si il gasesc pe al meu sot cu un ursulet enorm in brate ( intre timp il adusese din sufragerie) si cu un alt biletel TE IUBESC MULT (in sfarsit l-ai gasit)....Nu mi-a veit sa cred, am fost atat de incantata de aceasta surpriza, de modul in care ea a fost gandita...timp de 5 minunte nu m-am putut opri din ras si plans..nici nu mai stiam ce sa fac!
                                                    
                                            ****


Si chiar daca au trecut ani de cand suntem impreuna, nu am uitat sa ne aratam zilnic afectiunea, dragostea si respectul unul fata de altul..Indiferent de zi, ora, moment noi ne iubim si nu avem nevoie de motive pt a ne arata dragostea...chiar si o zi obisnuita se poate transforma intr-o zi memorabila atunci cand exista iubire..ca de exemplu in ziua in care m-am trezit si am gasit acest biletel pe masa...nu voi uita niciodata acea zi si mereu mi-o voi aminti!






                          
Si acestea sunt doar cateva din frumoasele surprize de care am avut parte in toti acesti ani minunati de cand suntem impreuna!

  Vreau sa le multumesc celor de la Dacic Cool pt ca au dat un nume atat de sugestiv acestei campanii cu ocazia lansarii traistutei fermecate , o traistuta plina de surprize, emotii si produse care satisfac gusturile oricui! Caci suspansul, elementul surpriza, emotia asteptarii unui produs surpriza conteaza atat de mult si fac momentul unul deosebit, unic..memorabil as putea spune!          


19 comentarii:

  1. Vai, ce postare frumoasa ai facut, Raluca, chiar m-ai emotioant cu povestirile tale despre iubire. Imi place foarte mult felul si termenii in care vorbesti despre sotul tau si despre iubirea voastra. Iti doresc sa ai parte de aceste sentimente pentru totdeauna, sa va iubiti si sa va respectati in acelasi mod.
    Ai un sot de milioane, sa stii, barbatii de obicei nu sunt foarte creativi cand vine vorba de lucrurile acestea :P

    Pupici! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult de tot Simona! Stiu ca am un sot de milioane..ti-am mai spus: uneori ma intreb ce am facut de merit atat de multe! Am cel mai bun sot..ma ajuta in tot ceea ce fac, ma sprijina..imi da putere,,

      Iubirea noastra il face creativ..stie cat de mult apreciez aceste gesturi!

      Te pup draga mea!

      Ștergere
  2. ce frumos,esti norocoasa,chiar ai avut parte de surprize memorabile,multa iubire si fericire in continuare iti doresc,pup

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc!!!ma bucur sa vad ,sa stiu ca mai exista alte cupluri de tineri pt care iubirea e mai mult decat un obiect de valoare,mai mult decat ceva material!!am zambit citind pt ca inteleg aceea bucurie ,pt ca si eu traiesc alaturi de cel care imi este sot o frumoasa iubire...sincera si naturala....!!!multumesc pt sinceritatea sentimentelor tale!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma bucur ca ti-a placut postarea antygona!si cel mai mult ma bucur ca imi impartasesti sentimentele !pup

      Ștergere
  4. frumos..frumos..f frumos! multumim pt postare si felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. Nici nu stiu ce sa zic..mi-a placut f mult...dar mult de tot ce ai scris aici...Felicitari..

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumos..mi-ai facut ziua mai frumoasa...ma bucur ca ti-am descoperit blogul si ca ti-am citit aceasta postare..felicitari

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte romantic si frumos cum te-a cerut :)

    Te urmaresc cu drag via gfc si iti urez un An Fericit!!!

    Nico

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Nico! Pup

      La multi ani si tie!

      Ștergere
    2. Iti multumesc din suflet pt comentariu :)

      Esti super dulce :) pupic

      Ștergere
  8. Mi-a placut f mult ceea ce am citit..sunt bucuroasa ca mai exista oameni care se iubesc si se respecta, oameni pt care lucrurile materiale nu conteaza..sa va iubiti mereu asa ca acum..pup

    RăspundețiȘtergere
  9. Cat de frumos! m-ai emotionat! sa va iubiti mereu c acum

    RăspundețiȘtergere