Ce imi doresc sa aduca Mosul!




Salutare dragelor! La multi ani celor care isi serbeaza ziua onomastica, la multi ani tuturor copiilor!
A venit mosul pe la voi?

 Pentru mine dimineata zilei de sf Nicolae este una deosebita, incarcata de emotii si amintiri placute! La prima ora a diminetii m-a sunat fratele meu si am depanat amintiri, am ras, am plans, ne-am amintit impreuna de diminetile de acum multi ani cand saream din pat la prima ora sa vedem ce ne-a adus mosul!Ne bateam mereu..plangeam, radeam..era usor sau greu, mult sau putin...insa era frumos..eram copii, visam, credeam in vise..speram..eram 2 fratiori care il asteptau pe mosu..tare mult mi-as dori sa pot retrai acele momente...intr-un fel le retraiesc pt ca imi amintesc cu drag foarte multe intamplari....insa viata s-a schimbat...noi ne-am schimbat...responsabilitatile ne impiedica sa mai fim copii! Acum avem copii, nepoti lucrurile se schimba insa sentimentul ramane acelasi!

Si anul acesta am primit cadouri,unele au ajuns mai devreme(mi-am dorit o pijama frumoasa...inca mai imi doresc vreo 3=4 ..ador pijamalele vesele..as colectiona 100) , altele vor veni mai tarziu (parfum So Elixir de la Y.R pe care mi l-am dorit tare mult ...e pe cale sa ajunga, sper sa vina chiar astazi)

Dar pe langa acestea mai am o lista lunga ..cu carti...imi doresc de ceva vreme cateva titluri dar din pacate nu am dat de ele la mine in oras ...iar pe net le-am gasit raspandite( nu toate pe acelasi site..unele la oferta ..altele nu)..
Desi nu prea are cine sa imi citeasca wishlist-ul eu le trec aici..poate poate mosul vede si nu ma uita!

Imi doresc:

Volumul II al romanului Rebecca..mi-a placut foarte mult primul volum...extraordinar de mult!

                                                         

                                                                Lady de Winther
          ( trebuie sa fie citita cat de curand..nu mai am rabdare...sper sa o am cat mai repede)

                                                                        
                                                                            Adela




                                                             

                                                            Panza de paianjen




                                                             

                                                            Domnisoara Christina





                                                                          Doi ochi albastri



                                                                     

                                                                       Singur pe lume




                                                                     Gradina secreta
  ( desi este o carte pt copii, imi doresc sa retraiesc acea poveste minunata..imi amintesc cu drag de copilarie cand urmaream desenele cu acelasi nume)





                                                                   
   
                                                             Gradina uitata

  





Unele dintre ele sunt la pretul de 6 lei, 10 lei insa din pacate nu le-am gasit la mine in oras! Sper sa ajung la Bucuresti pana la sarbatori si sa gasesc macar o parte din ele!

Multe dintre aceste carti au o semnificatie deosebita pentru mine, fie prin titlul lor( fara sa stiu nimic despre continut), fie prin povestea lor! Imi doresc sa le citesc si sper sa le am cat de curand!



Voi ce va doriti de sarbatori?



6 comentarii:

  1. Nu am citit niciuna dintre carti, dar mi-ar placea si mie a treia si a patra. Iti doresc sa ti le aduca mosul pe toate! :)
    Puuup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc mult simo! nici eu nu le-am citit( cu exceptia romanului rebecca) insa am auzit numai lucruri bune despre ele...sper sa le pot gasi pe toate cat mai repede! pup

      Ștergere
  2. Eu imi doresc o pijama sexy :D poate cu dantelute, ceva....:P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daaaa...frumos cleo! si mie imi plac chestiile de genul..oricum..un lucru e sigur: ador pijamalele .

      Ștergere
  3. sa stii ca a doua parte a romanului Rebecca nu se ridica la nivelul celei dintai. e strict parerea mea, dar n-au termen de comparatie, am fost dezamagita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la cat de entuziasmata am fost de Rebecca nici nu vreau sa ma gandesc ca cel de-al doilea volum ar putea fi mult mai prost...sper sa fie macar pe jumatatea primului dar din cate spui tu..s-ar putea sa fie o dezamagire..pup

      Ștergere