Mi-au dat papucii :)


Ei bine da..mi-am primit papucii...Momentan ii tin intr-o cutiuta,asteptand cu nerabdare vremea calda de vara care sa imi permita sa ii port...Ii scot zilnic, ii probez , merg cu ei prin casa ca un copil care se bucura de o noua jucarie..imi amintesc de copilarie, de sarbatoarea Pascala , cand mama ne imbraca (pe mine si pe fratiorul meu) din cap pana in picioare..era o regula de familie care s-a pastrat mult timp, si de care noi, copiii ne bucuram ....Imi amintesc ca probam pantofiorii rosii din lac , cu fundita si neaparat cu toc micut in fiecare zi , admirandu-ma in oglinda si asteptand cu nerabdare ziua de Paste pentru a-i putea purta...era un sentiment de nedescris, o emotie si o bucurie care se citea pe chipul nostru !



Nu stiu de ce dar acesti papucei imi trezesc acele amintiri placute, ma fac sa ii probez zilnic si sa incerc sa ii accesorizez la mai multe tinute...Sunt foarte finuti si eleganti, in realitate sunt mult mai draguti, imi plac foarte mult si nu regret ca perechea de tenesi dorita initial nu a mai fost pe stoc si ca, in ultima zi de campanie , din putinele perechi disponibile pe site care sa corespunda marimii mele i-am ales pe aceastia...nu am si nici nu am avut ceva asemanator, nu stiu exact cum si la ce o sa-i port, inca sunt in probe..seara de seara incerc noi posibilitati  :).



Desi au toculet sunt foarte comozi si nu sunt deloc grei, sunt micuti, par cu un numar mai mic, la primul contact vizual m-am temut ca imi vor fi mici...insa mi se potrivesc perfect ! Sunt din piele lacuita, sunt calitativi , asa cum sunt toate produsele de pe situl celor de la Zorile Store...am de pe situl lor mai multe perechi de incaltaminte, papucei, sandalute toate arata exemplar chiar si dupa o purtare de 1 an...

Defapt principalul motiv pentru care am participat la aceasta campanie este calitatea exceptionala a produselor comercializate pe situl Zorile Store, calitate de care m-am convins atat eu prin purtarea mai multor modele de pe situl lor cat si sotul meu care este foarte mofturos in ceea ce priveste incaltamintea...nu poarta orice si se hotaraste foarte greu asupra unui model...Zorile Store a raspuns intodeauna cerintelor noastre, prin diversitatea produselor comercializate, prin calitatea extraordinara si pretul decent.

Va invit sa vizitati situl, cu siguranta veti gasi multe produse pe placut vostru, produsele sunt prezentate intr-o maniera deosebita in asa fel incat sa nu te trezesti ca vei comanda ceva si vei primi cu totul altceva asa cum am mai patit pe alte situri. Pe Zorile.Store aveti certitudinea ca produsele arata exact ca in poze, zoom-ul foarte bun ne permite sa vizualizam produsul din toate unghiurile posibile si ne ajuta sa luam decizia corecta. 

La ei nu exista aceasta teama, teama specifica siturilor online as spune eu , pentru ca nu de putine ori am comandat ceva si am primit cu totul altceva lucru care m-a descurajat si m-a facut sa fiu mai sceptica atunci cand vine vorba de un magazin online. Din punctul meu de vedere este un mare plus !

Si revenind la papuceii mei, astept cu nerabdare sa ii scot in lume, prima purtare va fi speciala...va marca inceputul verii, acea caldura mult asteptata de toata lumea...cel putin de mine :)

Voua ce produse v-au facut cu ochiul de pe situl Zorile Store?
 


2 comentarii:

  1. sa ii porti cu placere!
    Eu am venit cu un tag/award, il gasesti pe blogul meu :)
    http://frommegwithlove.blogspot.ro/2013/04/tag-versatile-blogger-award.html
    O duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. ms mult meg!

    Promit sa il fac zilele astea!

    RăspundețiȘtergere