Jurnal de slabire si detoxifiere



Daca in momentul de fata am nevoie de ceva, acel ceva se numeste cu siguranta VOINTA...Cu regret recunosc ca peste ani am devenit pasiva, mai putin luptatoare si am lasat ”pe maine” multe lucruri importante..

Din nefericire cei din jurul meu nu ma ajuta prea mult..pentru ei sunt perfecta..deloc grasa..ca na.. important e sa fiu sanatoasa ca de aratat oricum arat perfect...Problema este alta..nu ma simt deloc bine in pielea mea...ma simt plina...balonata, fara vlaga...obosesc foarte repede si asta in conditiile in care am in plus vreo 7 kg....Daca ar citi mama sau sotul randurile astea ar sari in sus ..”.cum doamne iarta-ma sa slabesti 7 kg? vrei sa ajungi schelet? sa te imbolnavesti?” ...


Mda...dar eu asta simt..ca trebuie sa revin la kg pe care le aveam inainte de sarcina, dar mai mult decat atat la forma fizica de atunci !

Ce-mi pasa mie de vecina de peste drum care ma considera schelet chiar daca eu am sunculite de purcica? ...sau de verisoara grasuta care ma vede ca pe un exemplu la capitolul silueta?(iar mie imi ies colaceii afara din blugi) Eu ma vad..dar cel mai important ma simt..si partea proasta e ca nu ma simt deloc bine...nu-mi suport colaceii...sunculitele si urasc aspectul actual al pielii...plin de celulita....help..ma vreau din nou slaba...tanara...cu un corp zvelt ...picioare frumoase si un ten curat...


Si desi sticla de cola de langa pat imi face cu ochiul si ma atrage ca pe un magnet...iar cele 4 cutii de bomboane primite cadou de 8 martie ma ...inebunesc.. eu trebuie sa rezist...sa zic stop joc si sa ma pun pe treaba...

Nu imi va fi deloc usor, asta o stiu  sigur...nu am tinut niciodata un regim..nu stiu ce inseaman sa te abtii de la ceea ce iti place...nu prea stiu ce e ala sacrificiu alimentar...A mai fost o perioada in viata mea cand am avut nevoie sa slabesc...asta acum vreo 6 ani dar atunci s-a rezolvat destul de usor : dragul meu sot ( pe atunci doar iubit) a fost plecat o luna in tari straine iar la intoarcere m-a gasit schelet...ce face si iubirea asta din om? Vedeti?

Dar acum ce sa fac? Nu mai pot proba aceeasi reteta. Unde tata mare sa il mai trimit o luna de zile? ...Si intrebare intrebatoare : Daca rezultatul va fi ...unul invers? Daca in loc sa slabesc ma apuc de mancat si la intoarcere ma gaseste balena? Raspuns final NU...  trebuie sa incerc altceva...

Dupa lungi cautari prin carti de specialitate, discutii cu persoane informate de specialitate sau nu,  am ajuns la urmatoarea concluzie...trebuie sa incep dieta printr-o detoxifiere a organismului...

In primul rand trebuie sa elimin din alimentatia mea alimentele nesanatoase care din pacate pana in momentul de fata au fost o necesitate pentru mine..si aici vorbesc de cola, dulciuri..cartofi prajiti...Si cel mai important trebuie sa imi impun sa consum zilnic 2 l apa....( imi va fi foarte greu pentru ca apa beau f putina...bine recunosc..nu prea beau deloc)

Acesta este primul pas catre ..sanatate ..nu neaparat catre slabire...trebuie sa elimin treptat toate toxinele acumulate de-a lungul anilor, sa dispara toate E-rile din corpul meu..sa distrug efectul nociv al cartofilor prajiti si al sucului in exces..

Da..recunosc...as vrea sa scap de kg in plus daca se poate peste noapte...si in alte situatii poate as fi apelat la o cura drastica, prin infometare...Dar ,pentru ca de ceva vreme ”ma invart” in lumea sanatatii, a produselor farmaceutice si stand 2 zile pe saptamana inconjurata de oameni informati, oameni cu pregatire in domeniu am invatat ca slabirea drastica este foarte  periculoasa pentru organism si nu aduce nimic benefic.Iar eu tin foarte mult la sanatatea mea si a celor din jurul meu si niciodata nu as face nici un compromis...nici in acest caz...nu dau kg in plus pe sanatate chiar daca acum ma simt ca un bursucel umflat...Prefer sa muncesc, sa am rabdare si  cu rabdare sa reusesc sa elimin kg in plus...

Nu demult am  auzit de Zeopur o metoda eficienta si sanatoasa de detoxifiere si slabire..pastilutele sunt 100% naturale , contin zoelit ( o roca vulcanica folosita inca din antichitate si cunoscuta pentru efectele sale benefice, este denumita si ”buretele naturii” deoarece absoarbe tot ce nu este bun din corpul nostru, toate toxinele care ajung in corp ) si binecunoscutul ceai verde..atentie !!! decofeinizat.

Recunosc ca la inceput am fost sceptica, am citit cu neincredere lucrurile de pe site insa dupa lungi informari si dupa un studiu destul de amanuntit m-au convins...Si asta dupa ce am citit si am luat legatura cu multe dintre cele care l-au incercat,dupa ce una dintre prietenele unei prietene( da...intrebarile mele cu privire la acest produs s-au dus foarte departe) a reusit sa slabeasca sanatos dar mai ales sa isi detoxifice organismul astfel incat dupa o colonoscopie medicul a intrebat-o ce produs a folosit pentru ca are colonul foarte curat...

Toate acestea m-au convins ca in timp voi reusi sa slabesc..sa imi detoxific organismul...



Am cateva reguli pe care le voi printa si le voi lipi pe toti peretii casei:

-NU cola
-NU cartofi prajiti
-ADIO dulciuri
-ADIO prajeli
-BUN VENIT  salate, legume, fructe proaspete
-BUN VENIT 2 l apa /zi
-BUN VENIT DETOXIFIERE ALATURI DE ZEOPUR
-BUN VENIT MISCARE ( imi iau bicicleta ca nu mai tine...ma apuc de abdomene si alergari pe scari..sarituri de coarda)

BUN VENIT incredere!!!!

Aceste este doar inceputul....in cel mai scurt timp ma inarmez cu ustensilele necesare..si ma apuc de treaba...Va voi tine la curent ....si voi face poze inainte si dupa !

Sper sa reusesc si dupa o perioada sa ma declar castigatoare !


12 comentarii:

  1. Felicitari pentru decizia luata. Si eu de mult tot vreau, dar imi cam lipseste vointa, recunosc. Va fi mai greu cu unele lucruri dar trebuie o detoxifiere neaparat!!! Good luck!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Macy! Sper sa reusesc...de foarte mult timp imi propun sa incep dar tot am amanat..de data asta nu a las :)

      Ștergere
  2. Iti doresc mult succes si nu uita sa ne spui rezultatele :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ms mult carla:) ..sigur..va tin la curent :) ...o sa postez mai des pe tema asta

      Ștergere
  3. eu sunt alaturi de tine :) vreau s avad rezultate poate asa ma trage si pe mine sufletul :* HAI SA SLABIM :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ms Mara!

      O sa fie greu dar nu imposibil....Am incredere in Zeopur, am citit multe lucruri reale despre pers care au slabit si cred ca pot si eu..trebuie sa pot
      HAI SA SLABIM !

      Ștergere
  4. Te felicit pt initiativa luata.Ca sa-ti fie mai usor,incearca sa nu mai cumperi, ca sa nu ai in casa,la indemana,produse gen Cola,bomboane etc.Daca le ai sub ochi,e mai greu sa le rezisti...
    Incerca taratele de psyllium,sunt f bune pt detoxifiere.Fa-ti un pahar de apa cu taratele astea si bea-l pe tot odata.Psylliumul se umfla in stomac si-ti da o senzatie de satietate.Succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc frumos carmen!o sa incerc si varianta ta...insa nu prea stiu unde as gasi acest tip de tarate...prin supermarket cumva??

      in primul rand vreau sa elimin alimentele nesanatoase, sa incerc sa duc o viata sanatoasa ...sa incep cu o detoxifiere a organismului ! pup

      Ștergere
    2. La orice Plafar/magazin naturist le gasesti.Nu sunt scumpe,si foloseti o lingurita de tarate la un pahar de apa. Gasesti pe net o gramada de informatii despre ele.
      Si inca ceva:eu beau dimineata,pe stomacul gol,sau in timpul zilei,inaintea unei mese principale, un pahar mare de apa calduta(cand spun calduta,nu la temperatura camerei,ci incalzita putin).Pur si simplu imi taie din pofta de mancare si nu ma mai reped ca un tigru hamesit asupra mancarii:-) Ajuta si la digestie f bine paharul asta cu apa calduta.Incearca si vezi daca si la tine e la fel.
      Inca o data,fii tare si continua:-) te pup

      Ștergere
    3. ms mult carmen..voi incerca cu siguranta...de apa calduta stiam si eu...dar pana acum nu am inercat..acum gata..ma pun pe treaba! ms frumos..

      Ștergere
  5. succes ! offf...nu-mi zi...incerc si eu !

    RăspundețiȘtergere