Ganduri la inceput de primavara !




Dupa o lunga absenta  revin  cu forte praspete, cu mai multa incredere,optimism si ganduri bune! Sunt motivata de multe lucruri frumoase din viata mea, de primavara care tocmai a inceput, de oamenii dragi din jurul meu...de voi!

Si pentru ca astazi este ziua primaverii va doresc ganduri frumoase,emotii puternice,curaj, incredere, optimism si multa multa iubire! Sa avem puterea sa credem in noi, sa reusim tot ce ne propunem...sa fim puternice dar sensibile..

Sa ne bucuram de lucrurile frumoase din jurul nostru, sa uitam de griji....sa imbratisam mai des...sa spunem ”Te iubesc” in fiecare zi !


Pentru ca luna martie este preferata mea va promit o luna speciala aici pe blogul meu, plina de iubire, cadouri si multe multe surprize!

Sa aveti O ZI FRUMOASA CU MAGNETZICA!

Va ofer un ghiocel timid din gradinita mea, un ghiocel care a infruntat frigul si zapada pentru a vesti primavara!

6 comentarii:

  1. Pf, sper ca ai fost bine!:(
    Aseara daca ma crezi m-am gandit la tine si ma gandeam ce ai patit.
    Primavara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos pt grija Ana :) E minunat cand cineva se gandeste la tine...si tu ai facut asta de f multe ori :) Multumesc mult de tot!

      da..oarecum am fost bine...cateva momente dificile dar am fost sanatoasa..si asta e cel mai imp...Restul le rezolvam :)

      Ștergere
  2. O primavara minunata iti doresc! :*

    RăspundețiȘtergere