Giveaway - File de poveste


Iata ca particip si eu la acest minunat concurs pe ultima suta de metri. Datorita Simonei am aflat de existenta lui( multumesc mult Simo) si nu am mai stat foarte mult pe ganduri si m-am inscris! Premiul este unul superb, de vis( cel putin pt mine...intodeauna mi-am dorit sa am un jurnal...nu stiu de ce dar nu am avut niciodata unul..iar acesta este deosebit...unic)

Grabiti-va! Astazi este ultima zi in care va mai puteti inscrie!Este un concurs organizat de File din poveste  in colaborare cu Melankoli, iar premiul este unul in valoare de 100 de lei, fiind lcatuit din:
- un jurnal handmade "Femeile lui Van Gogh"
- un set tus de pleaope si rimelul Wonder Lash Oriflame

 Detalii si inscrieri AICI

Un comentariu:

  1. Bună, multțumesc pentru paricipare, perioada înscrierilor s-a prelungit: http://filefiledepoveste.blogspot.ro/2012/11/update-prelungim-inscrierile-la.html
    Baftă multă!
    :*

    RăspundețiȘtergere