Castigatoare giveway



Am promis ca astazi voi anunta castigatoarea concursului ! Stiu ca este foarte tarziu , imi cer scuze pt intarziere..insa am avut o zi plina!

Au fost 113 inscrieri( cele care m-au adaugat in lista lor de bloguri au avut sansa dubla)

Numarul castigator este 27!

Asadar castigatoarea premiului 1 este Camelia Andrasescu! Felicitari Camelia! astept datele tale la adresa magnetzica@yahoo.com.

Premiul al II-lea am spus ca va fii acordat dupa criterii obiective! castigatoarea acestui premiu va fii contactata de mine..Pana atunci secret..fetelor fiti cu ochii pe casuta!

Cam atat am avut de spus.Ma retrag caci imi este fffffff somn!

3 comentarii:

  1. Felicitari!!!! M-a ocolit norocul si de data asta :PPP Sa le folosesti cu placere,Camelia! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Scuze pt. ca nu am raspuns la timp, am vazut ca deja ai anuntat o noua castigatoare. Am fost in concediu si din pacate fetita mea a facut o enterocolita destul de urata asa incat nu mi-a mai ars de nimic. Poate data viitoare...

    RăspundețiȘtergere