Castigatoarea trusei de manichiura-pedichiura :)


Multumesc tuturor celor care au participat la acest giveaway si imi cer scuze pentru intarziere. Sper ca premiul sa aduca multa bucurie castigatoarei, sa il foloseasca cu placere, eu una as sari in sus de bucurie daca as afla ca am castigat o trusa  de manichiura ca aceasta. Daca as fi putut as fi participat si eu la acest concurs, credeti-ma, premiul chiar a fost pe placul meu si imi doresc foarte mult si eu o astfel de trusa.Sper ca in viitorul apropiat sa imi iau si eu una. Este superba si foarte utila!

 Asa ca nu pot decat sa o felicit pe norocoasa care a presimtit ea ceva inca de aseara cand mi-a lasat comentariu la postarea anterioara si mi-a spus ca ea se regaseste pe lista si spera sa aibe noroc. Iata, draga mea ca ai fost norocoasa! Iar eu nu pot decat sa ma bucur pentru ca norocoasa este o cititoare a blogului meu,draga mea Deea-Invatand arta  ma bucur enorm de mult pentru tine! Sa o folosesti cu multa placere !

Voi fetelor nu fiti triste, vor mai urma concursuri, fiti cu ochii pe mine :)

V-am pupat!
Deea,  astept un email de la tine la adresa magnetzica@yahoo.com. Premiul va fi expediat de catre sponsor, o sa ii dau datele tale si cel mai probabil te va contacta!

Felicitari inca o data !







3 comentarii:

  1. Ti-am trimis un mail! Inca nu-mi vine sa cred!:) In ultimul timp am tot avut parte de surprize frumoase, exact in momentele cand nu ma asteptam. Iti multumesc pentru premiu, mi-ai facut ziua minunata!

    RăspundețiȘtergere