Ieftin si bun



Pe blogul vechi deschisesem o rubrica ”Ieftin si bun” ..Uitandu-ma la pozele din calculator am dat de un produs ieftin si foarte foarte bun! In felul acesta mi-am amintit de vechea rubrica si m-am gandit ca este foarte utila...Asa ca iata un nou produs ieftin si bun.

Este vorba despre batonul corector pentru tratarea petelor si a cosurilor  de la avon. Intre noi este o veche iubire, cred ca este cel mai cumparat produs de catre mine, niciodata nu am stat fara el, ba chiar am cate 2-3 prin casa pentru ca si sotul il foloseste cu succes! Ne-am cunoascut acum multi ani, pe vremea aceea eram in clasa a IX-a.Ne-a facut cunostinta o prietena chiar de Paste si asa m-a salvat de cativa montruleti aparuti chiar atunci( cand ma pregateam si eu sa ies cu prietenii, la disco, pe poienita unde ne strangeam cu totii)..Dupa doar cateva aplicari mi-a uscat monstruletii si m-a salvat! De atunci i-am ramas fidela si il cumpar la infinit. Mai nou si-a schimbat ambalajul( in poze este cel vechi, cel nou nu l-am mai pozat) insa a ramas la fel de bun..



Usuca cosurile foarte repede, ajuta la vindecarea lor rapida.Este mic, incape in orice geanta si ne ajuta in momentele dificile ale lunii! Pentru mine este perfect, isi face intodeauna treaba, niciodata nu a dat gres, este produsul meu preferat!

Eu il cumpar mereu, este nelipsit din trusa mea de ingrijire a pielii!

Costa in jur de 12 lei depinde de oferta!

4 comentarii: