Giveaway - Tu cum Iti alegi fondul de ten



Alegerea fondului de ten este foarte importanta.Acest aspect va face diferenta dintre un ten frumos, neted si unul incarcat! Este foarte important de stiut ca dupa aplicarea fondului de ten  fata noastra trebuie sa aibe un aspect natural, nu trebuie sa aibe aspect de masca!Fondul de ten  trebuie sa patrunda in piele uniformizand tenul si ascunzand pe cat posibil imperfectiunile acestuia!

Cand imi aleg fondul de ten am mare grija la nuanta.

Niciodata nu trebuie sa alegem un fond de ten mai inchis sau mai deschis decat tenul nostru. Daca vom gresi nuanta va aparea acea delimitare inestetca dintre gat si ten( nu pot sa nu imi amintesc de o colega foarte draguta dar care folosea un fond de ten f inchis pentru tenul ei..arata oribil cu fata ”neagra” si gatul alb- deci asa nu).

Trebuie sa ne alegem fondul de ten in functie de gradul de acoperire.Exista fonduri de ten cu grad mic, mediu sau mare de acoperire.Trebuie sa stim de ce anume avem nevoie! Eu personal aleg un fond de ten cu un grad de acoperire mediu deoarece nu am probleme foarte mari cu tenul.As putea alege si unul cu un grad mic de acoperire insa il prefer pe cel mediu deoarece in acea perioada a lunii imi apar mici monstruleti care trebuiesc mascati intr-un fel!

Si pentru ca am tenul mixt aleg aproape de fiecare data un fond de ten fluid sau compact.Asadar trebuie sa tinem cont si de textura fondului de ten .

Tenului mixt si matur i se potriveste fondul de ten fluid.Acest tip de fond de ten se strange cel mai putin in ridurile de expresie!

Un fond de ten compact s-ar potrivi de minune tenului mixt sau gras deoarece acesta are in compozitia sa si pudra , astfel se fixeaza si absoarbe mai bine grasimile eliminate de piele!

Fondul de ten crema este numai bun pentru tenul uscat sau cu tendinte de uscare!

Cam dupa aceste criterii imi aleg EU fondul de ten!

Voi cum va alegeti fondul de ten?

Lasati-mi un comentariu in care sa imi spuneti cum va alegeti voi fondul de ten si puteti testa alaturi de mine noul fond de ten de la oriflame EverLasting . Aici puteti citi mai multe detalii despre ultima inovatie de la oriflame!

Voi alege castigatoarea in functie de raspuns! Nu uitati sa ma urmariti prin gfc! Apreciez daca veti da share!

Duminica voi anunta castigatoarea!




16 comentarii:

  1. Atunci cand imi aleg fondul de ten sunt atenta la multe lucruri.In primul rand,stiu ce tip de ten am si ce asteptari am de fondul de ten.Inainte sa mi-l cumpar il testez pe gat si nu pe mana.Fac tot posibilul sa vad cum arata la lumina naturala.De cativa ani,imi iau fond de ten cu FPS,este un aspect foarte important.Cateodata imi iau doua,unul mat pentru zi,si unul usor sidefat pentru seara.Prefer fondul ten cu acoperire medie,pentru ca nu am mai probleme cu tenul.Am un ten mixt asa le prefer pe cele fluide sau spuma.In primul rand ma intereseaza sa nu arate ca o masca,apoi nuanta.Am un ten neutru,deci vreu un fond de ten care sa nu fie nici roz,nici galben.Rezistenta este foarte importanta,imi place ca machiajul sa arate bine cat mai mult timp.Nu vreau sa ma irite,sau sa-mi iasa cosuri.Este importanta si rezistenta la transfer,caci nu-mi place sa-mi patez bluzele,esarfele,etc...Vreau sa-mi mentina tenul mat cat multa vreme,nu-mi place sa-mi luceasca fata,si sa aiba un aspect natural.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru mine, primul aspect si cel mai important atunci cand vine vorba de fond de ten si nu numai, este ambalajul.Sunt adepta sticlelor cu pompita, pentru ca pielea fetei este extrem de sensibila si un produs ambalat intr-un borcanel, nu numai ca va avea contact permanent cu aerul,si va oxida, dar va fi plin de bacterii in urma atingerii repetata cu degetele si porii se pot bloca usor si pot da nastere unor monstruleti de toata frumusetea...

    Inainte de a cumpara un fond de ten, incerc daca este posibil, sa imi cumpar un set de mostre din 2 game diferite si cu multe nuante.Doar incercand asa imi pot da seama daca textura si culoarea imi sunt potrivite si indeplinesc toate criteriile si necesitatile tenului meu.
    Niciodata nu testez culoarea pe mana(este un obicei prost de care multe fete inca nu s-au dezobisnuit) pentru ca difera nuanta.Cel mai bine este pe gat, ori pe obraz.
    Ori, daca nu este posibil, imi achizitionez un fond de ten adaptabil (cel de la Giordani este perfect!).

    De asemenea, in alegerea fondului de ten, mai iau in considerare si textura.Cele fluide sunt preferatele mele, pentru ca se blenduiesc usor, si in locurile in care pielea are riduri de expresie mult mai adanci, poate hidrata si masca usor.Cele spuma se pot aduna in pliuri, ori agata de cojite in locurile uscate dand un aspect oribil de piele descuamata.

    Asteptarile mele de la un fond de ten, nu sunt mari...nu am tenul problematic, ci doar o anumita zona in care au ramas niste urme de la niste cosuri, dar care sunt temporare, deci vreau sa fie cu putere de acoperire mica spre medie.La transfer cred ca toate am vrea sa fie rezistente, dar cum acest lucru este putin probabil il fixez cu o pudra.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna! :)

    eu urmez mai multe etape in alegerea fdt :)
    1. in primul rand trebuie sa vad daca mi se potriveste vreuna din nuantele disponibile... pentru ca vreau ca fdt sa se imbine perfect cu nuanta tenului meu... sa nu apara efectul de masca.. (am pus culoarea la nr 1 pentru ca degeaba fdt e perfect daca nu se potriveste culorii tenului meu :)) )
    2. daca am gasit culoarea potrivita... atunci sunt atenta daca fdt e potrivit pentru tipul meu de ten si anume mixt pentru ca altfel tenul in zona T straluceste foarte tare si nu imi place absolut deloc acest aspect :D cui ii place?? :))
    3. daca fdt mai este si rezistent la transfer... deja are inca o bila alba de la mine... pentru ca m-am saturat sa imi incarc telefonul de fdt...
    4. ar fi de preferat ca recipientul sa fie dotat cu pompita pentru ca astfel dozez mai bine cantitatea folosita si bacteriile nu patrund in fdt.
    5. fdt ar mai trebui sa aibe si rezistenta destul de maricica.... sa nu ma trezesc pe la mijlocul zilei ca imi ies toti monstruletii la plimbare.. :)))

    cam astea ar fi principalele aspecte...bine.. ma mai uit si la pret... atunci cand nu imi permite bugetul sa cheltui prea mult.. :D

    nuanta care mi s-ar potrivi este fair nude

    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna,si eu am unele criterii dupa care ma ghidez cand imi caut un fond de ten:
    1. Nu dau multa atentie firmei, deoarece am avut fonduri de ten no name care mi-au placut mai mult decat altele care poate sunt mai cunoscute si mai scumpe. Nici ambalajul nu prea ma intereseaza, atata timp cat pot doza cat de cat produsul sa nu torn tot fondul de ten odata.
    2. Cu nuanta iar nu prea am probleme, de regula mi se potriveste prima nuanta, sau a doua daca este o paleta mai mare de culori. Avant un ten alb, Porcelain sau Ivory sunt perfecte si nu-mi bat prea mult capul sa testez si alte nuante. Daca vreau neaparat un fond de ten si nu are nuanta mea, prefer si eu tot o nuanta mai dechisa decat una inchisa, pentru ca o inchid usor cu pudra. Bineinteles, la mine e mai greu sa fie ceva mai deschis decat ar fi tenul meu, pentru ca sunt alba. Probleme cu nuantele mai pot aparea vara cand ma bronzez.
    3. Caut un fond de ten cu acoperire medie spre mare chiar, deoarece am un ten cu tendinte acneice, cu urme si pete de la acneea avuta si doar cu corectorul nu ma descurc sa le acopar. vara in schimb, prefer o acoperire mai light, pentru ca arata prea incarcat tenul.
    4. In ceea ce priveste rezistenta, vreau si eu o rezistenta de minim 4 ore. E mai greu cu luciul deoarece am un ten mixt spre gras chiar, asa ca oricum trebuie fixat cu pudra sau retusat pe parcursul zilei pentru a nu arata ca un glob de discoteca. Dar macar acoperirea sa reziste.
    5. Si rezistenta la transfer ma intereseaza, deoarece mi se pare urat cand ma ia prietenul meu in brate si-i ramane fond de ten pe bluza, sau in general cand ma atng de cineva si gat, mi-a laut un strat de fon de pe fata.
    6. Pretul este iarasi un criteriu, deoarece fiind studenta nu dispun mereu de resurse pentru achizitionarea unor cosmetice hihg-end. Asadar, orice reducere este binevenita la fondurile de ten mai scumpe, iar orice fond de ten ieftin si bun este pus pe un piedestal.
    7. Avand deja probleme cu acneea, pe care am domolit-o destul de mult in ultimul timp, vreau ca fondul meu de ten sa nu-mi provoace iritatii si cosuri.
    8. Si puterea de matifiere ma intereseaza, deoarece sunt satula de luciul inestetic care apare intai in zona T si imediat pe toata fata.
    Cam astea sunt lucrurile pe carele urmaresc cand caut un fond de ten. Bineinteles, variaza in functie de starea tenului meu si de anotimp.

    GFC: Andreea Apostol
    Adresa: andreeaa.apostol@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  5. In primul rand sa tinem cont de tipul de ten ,apoi de textura fondului de ten e bine ca fondul de ten sa fie testat eu caut mereu monstre cat mai apropiate pieli mele .Fondul de ten este esential pentru a avea un look
    perfect si un ten fara cusur, iar primul pas pe care trebuie sa-l fac este sa aleg nuanta potrivita,eu tin cont de urmatoarele :
    nu trebuie sa arata ca o masca
    -nu trebuie sa fie ca o crema hidratanta si sa se topeasca in tenul, pentru ca atunci nu vei mai avea efectul de acoperire al imperfectiunilor.
    Pentru tenul meu acneic folosesc fondurile de ten de la companiile de dermatocosmetice, nu doar acopera imperfectiunile dar le si trateaza. as alege nuanta porcelain . gfc:claudia_mami
    email :ciocoiunicoleta70@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  6. GFC: karina
    De obicei cand imi aleg fondul de ten prefer sa am mai intai o mostra din el, astfel incat sa pot vedea daca este sau nu potrivit pentru mine. nuanta este foarte importanta, si pentru ca vine iarna si ma "decolorez" as prefera daca fondul de ten ar fi si usor adaptabil nuantei tenului meu. altceva, sa fie rezistent la transfer! port foarte mult timp camasi si sacou alb si chiar nu vreau sa ma trezesc cu dare, de telefon nu mai spun nimic. un alt lucru pe care mi l-as dori ar fi ca fondul de ten sa nu usuce, sa fie hidratant (am fata destul de uscata si uneori crema nu face fata daca fondul de ten nu e compatibil), sa dea un aspect de fata sanatoasa chiar si fetei mele bolnavicioase de la ora 6 dimineata. ah, si neaparat cu pompita! altfel nu mi se pare igienic :) la acoperire nu fac pretentii atata timp cat se intinde frumos, uniformizeaza, nu lasa efect de masca si nu oxideaza.

    RăspundețiȘtergere
  7. GFC: Madalina
    Inainte sa-mi aleg un fond de ten caut mai multe informatii despre el, pe bloguri, pe siteuri..Nu prea cred in reclamele -minune. Conteaza foarte mult ca fondul de ten sa se potriveasca tipului meu de ten. Eu am tenul gras, cu tendinta acneica. Folosesc fonduri de ten sub forma de spuma, compacte, mate, oil-free, non-comedogenice. Este important sa fie si rezistent, urasc lucuiul acela inestetic! Testez nuanta fondului de ten de fiecare data undeva pe linia maxilarului, intr-o lumina cat mai naturala pentru a-mi da seama daca mi se potriveste nuanta. Cateodata o nimeresc, cateodata nu. :D

    RăspundețiȘtergere
  8. gfc:marylena4you
    share:https://www.facebook.com/Antonmarilena/posts/361504187265686
    Eu aleg fondul de ten sa fie cat mai deschis, natural si rezistent.Il aleg deschis si natural pt ca nu imi place sa imi incarc fata cu prea mult fond de ten si sa murdaresc bluza, nuanta care m-i se potriveste este porcelain, multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu am un ten sensibil si mixt si imi aleg un fond de ten pe baza de apa.Din cauza faptului ca baza compozitionala este apa, acest tip de fond de ten are o putere de acoperire redusa. Pentru un minimum efect de luminozitate si stralucire, de obicei contine si o cantitate mai mica sau mai mare de ulei de silicon.Indiferent de ce fond de ten aleg, il incerc inainte de a da banii pe el! Sau folosesc mostre de produs pe care sa le aplic timp de cateva zile. Mostrele de produs si produsele in sine trebuie cumparate de la reprezentatii firmelor producatoare – altfel risti sa te alegi cu iritatii si alte reactii alergice atunci cand cumperi produse de la vanzatori ocazionali.
    GFC:ionelia cristina nichita
    share:https://www.facebook.com/crystina.nichita/posts/284634524983434
    nuanta porcelain
    Fondul de ten il incerc pe pielea fetei si nu pe cea a mainilor, deoarece pielea din aceste zone au nuante diferite – asa ca incerc sa achizitionez doar mostre care pot fi testate direct pe ten. Folosesc o nuanta de fond de ten mai inchisa in timpul verii si o nuanta mai deschisa in timpul iernii.

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna!
    Eu nu concept sa ies din casa fara sa am pe fata fond de ten, intrucat il folosesc in primul rand ca strat de protectie impotriva poluarii care se gaseste sub diverse forme : este praf, fum; pe strada, la facultate, in baruri, in cluburi, peste tot! Asadar sunt foarte atenta atunci cand actualul fond de ten se apropie de sfarsit si incep documentarea. In primul rand, cercetez pe bloguri/forumuri ce produs a mai aparut, ce promite sa faca, sau ce produs si-a schimbat formula, pentru a tine pasul cu viata agitata pe care o ducem.
    Consider ca este esential sa cumperi un fond te ten care sa fie potrivit necesitatilor si capriciilor pe care le are tenul tau. O sa fac o mica descriere a tenului pe care il posed, ca sa itelegi la ce ma refer: am fruntea mixta, nasul cu puncte negre, iar restul fetei este normala. De fapt, restul fetei tinde sa devina uscata daca folosesc un fond de ten matifiant (in incercarea de a-mi controloa fruntea seboreica). De-a lungul timpului am constatat ca ma impac mai bine cu fondurile de ten care au consistenta mai lichida intrucat acestea imi lasa pielea mai naturala.
    Dupa ce imi dau seama ce fel de fond de ten mi se potriveste, urmatorul pas urmeaza a fi alegerea nuantei. Subtonul meu este galben si intotdeauna am stiut ca trebuie sa evit prima nuanta a fondurilor de ten intrucat de cele mai multe ori, aceasta este potrivita tenurilor cu subton roz. Eu nu prea testez fondul de ten pe fata, atunci cand incerc un tester ci aplic putin produs pe mana si dupa aceea aplic si putin din fondul te ten pe care il am pe fata. Mi se pare o metoda mai simpla si asa nu ma pacaleste lumina artificiala din magazine. Deci eu caut nuanta perfecta, pentru ca nu o mai corectez de ceva timp din pudra pentru ca mi-am luat una translucida, minerala.
    Am folosit acum 2 veri un fond de ten de la Oriflame, foarte ieftin, pana in 20 de lei, si a avut o textura incredibila. Imi lasa un finish natural al tenului, fiind aproape insesizabil faptul ca purtam fond de ten pe fata; nu mi l-a matuit in mod inestetic, asa cum mi s-a intamplat cu multe fonduri de ten, dar nici nu mi l-a lasat stralucitor. Sunt de parere ca ingredientele pe care le avea erau calitative, intrucat m-am impacat atat de bine cu el … Oricum incepusem sa am incredere in produsele Oriflame pentru ten desi eu preferasem pana atunci dermatocosmeticele.
    Un alt criteriu in alegerea fondului de ten o reprezinta gradul de acoperire oferit de acesta. Pentru mine este suficient un fond de ten care sa ofere acoperire medie, pentru ca eu nu caut sa ascund, sa imi schimb tenul in totalitate ci doar sa il uniformizez. Imi place sa il am luminos, cu un aspect sanatos, sa nu il simt incarcat . Sunt multumita de fondul de ten pe care il folosesc in prezent, dar am neglijat un aspect in alegerea acestuia: rezistenta la transfer: telefonul meu este uneori la fel de bine machiat ca mine;)). Rezistenta promisa de acest nou fond de ten reprezinta un mare atuu al acestui produs!
    Imi plac fondurile de ten care hidrateaza, protejeaza, uniformizeaza! Desi nu am avut aceasta problema pana acum, mi s-a parea inadmisibil ca un fond de ten sa imi provoace reactii alergice sau sa favorizeze aparitia acneei. In general, daca am SPF in crema de fata(cum se intampla in prezent), SPF-ul din fondul de ten nu reprezinta un criteriu de alegere in privinta acestuia.
    Acum trebuie sa recunosc, sunt atrasa si de ambalajele fondurilor de ten, cele cu pompita sunt geniale (nu stiu de ce nu opteaza toate firmele pentru asa ceva) ! Mi se par mult mai igienice, economice si mult mai usor de folosit . Eu aplic fondul de ten cu pensula si datorita pompitei pentru dozare stiu exact care este cantitatea de care am nevoie. M-am uitat atent la ambalajul fondului EverLasting si am realizat ca are genul de ambalaj care m-ar atrage intr-un magazin ca sa il iau in mana si sa il studiez mai bine.
    Cred ca am reusit sa ating toate aspectele care ma intereseaza pe mine la un fond de ten!
    gfc LiLi
    share https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=161455803978113&id=232806703402188

    RăspundețiȘtergere
  11. Cand aleg fondul de ten e mai complicat,este un produs care necesita aplicare pe intreaga fata si trebuie sa indeplineasca anumite particularitati.In primul rand sa nu contina zeci de ingrediente "dubioase"(chimicale),sa aiba pompita,imi plac si cele crema insa ma enerveaza ca microbii intra in contact mai usor cu ele.Sa fie compatibil cu tenul meu mixt spre uscat,sa nu aiba efect de masca,o alta problema este gasirea culorii perfecte,unele au culori ciudate,mie de obicei mi se potriveste nude ,insa la unele nude fie e prea deschis,fie prea inchis.Ma intereseaza si rezistenta,nu ar fi prea placut sa-mi iau un fond de ten care se strange si dispare in 2-3 ore.Imi plac si cele minerale,chiar daca necesita mai multa atentie la aplicare sunt cameleonice se "muleaza" perfect cu pielea cel putin acela pe care l-am incercat eu.De obicei imi aleg un fond de ten cu mica sau medie fiindca nu am asa mari probleme cu tenul si nu imi place sa incarc tenul prea mult.Bineinteles si pretul conteaza ,am incercat si produse ieftine si scumpe ,au fost si produse scumpe care m-au dezamagit si nu meritau banii,si ieftine insa la acestea macar nu imi parea asa rau de investitie.

    RăspundețiȘtergere
  12. Hi! Nu pot sa spun ca am o experienta prea mare in ceea ce priveste fondul de ten, deoarece fiind inca la o varsta destul de frageda...tenul meu s-a multumit foarte mult timp doar cu o crema cu protectie solara, mai exact asa a fost pana acum 2 ani cand am pus mana pe primul meu fond de ten, era o minune ceea ce ii facea tenului meu, dar mi-am tot schimbat mereu fondul de ten... mereu in cautatrea unui fond de ten care sa fie cat de cat aproape de perfectiune...
    Acest fond de ten care sa fie aproape perfect are foarte multe ’’obstacole’’ de trecut , acestea fiind:
    -Hidratarea- aceasta este foarte importanta pentru mine deoarece nu suport acea senzatie de ten uscat si aspru data de unele fonduri de ten... pana la urma degeaba au o acoperire buna sau au alte aspecte foarte bune daca nu hidrateaza tenul deloc;
    -Uniformizarea- fondul de ten trebuie sa-mi uniformizeze tenul intr-un mod cat mai placut si cu un aspect cat se poate de natural, pentru mine naturaletea tenului iese mereu invingatoare ;
    -Rezistenta- avand in vedere ca cele mai multe persoane lucreaza sau se duc la liceu/ facutate, rezistenta trebuie sa fie cat mai mare. Eu fiind la liceu aplic dimineata un micut strat de fond de ten si imi doresc sa reziste macar pana pe la 15:00-16:00, adica vreo 8 sau 9 ore, asta fara sa fie nevoie sa-l refixez mereu si mereu cu pudra. Rezistenta la transfer trebuie sa fie si ea prezenta , mai ales ca ador sa ma imbrac in culori deschise... iar manecile bluzelor mele mereu ajung in contact cu fata si astfel hainele mele au foarte mult de suferit;
    -Foarte important este sa nu-mi irite tenul , sa-mi apara cosuri sau si mai rau... sa mi se cojeasca pielea de pe fata din cauza unui fond de ten, aceasta a fost cea mai urata experienta a mea cu un fond de ten ...prostia mea a fost ca l-am incercat si a2a oara, asta dupa ce imi trecuse problema respectiva si mi se intamplase la fel ca prima oara;
    -Nuanta- cu nuanta am avut probleme la inceput... alegeam mereu o nuanta gresita, asta pana mi-am luat un set de testere cu diferite nuante si am putut observa mai bine ce mi se potriveste si ce nu;
    Iar cand ma duc la un magazin sa-mi cumpar un fond de ten pe care nu l-am mai folosit inainte, il testez mai intai pe mana si timp de vreo 2 ore sau poate chiar mai mult ma duc sa fac alte cumparaturi sau daca e magazinul aproape ma imtorc acasa, mai pe scurt... imi ocup 2-3 ore cu diferite activitati ca sa am timp sa observ cat de cat cum se comporta fondul de ten respectiv.
    Avand in vedere textura, le prefer pe cele cu textura fluida sau crema...cu ce compacta nu m-am putut intelege niciodata a fost antipatie la primul contact al ei cu tenul meu.

    share: http://www.facebook.com/?q=#/aditzagirl/posts/223282331132651

    RăspundețiȘtergere
  13. eu imi aleg fondul de ten sa fie cu o acoperire medie il folosesc zi de zi si incerc sa cumpar ceva sa ma satisfaca sa nu fie nici cel mai ieftin dar nici cel mai scump caut de multa vreme un fond de ten rezistent la transfer dar inca nu am gasit si asta numi place deloc sa am urme te fond de ten pe tricou,telefon si alte obiecte care au contact cu tenul meu asa ca as fi foarte incantata sa testez acest produs mai ales ca sunt in cautarea unui fond de ten pentru ca ce foloseam tocmai l-am terminat.Multumesc frumos de concurs si sper sa fiu cea care va testa fondul de ten alaturi de tine.
    share:https://www.facebook.com/janeta.janet.9/posts/346586402100921
    gfc:jane(janeta_20072001)

    RăspundețiȘtergere
  14. share: http://www.facebook.com/ioana.alexandra.rosu/posts/106373996184050
    GFC: Ioana Rosu
    In momentul in care imi aleg fondul de ten am in minte mai multe aspecte de care incerc sa tin cont cat mai mult. In primul rand trebuie sa fie un fond de ten potrivit tenului mixt sau gras. Este foarte important acest aspect mai ales vara pentru ca altfel incep sa lucesc imediat. Iarna mai folosesc si fonduri de ten mai hidratante, mai ales cand temperaturile sunt foarte scazute. Apoi nuanta este foarte importanta. Imi este destul de greu sa ma hotarasc asupra unei nuante atunci cand incerc un produs nou. Intotdeauna am impresia ca voi da gres chiar daca stiu sa testez nuanta. La cele pe care le recumpar este simplu pentru ca iau intotdeauna ce stiu ca mi s-a potrivit. Gradul de acoperire trebuie sa fie mediu spre ridicat pentru ca inca nu reusesc sa scap complet de monstruletii de pe fata si de urmele lasate de acestia. Prefer sa folosesc un fdt cu grad ridicat de acoperire ca sa ma simt eu mai linistita. Si gradul de transfer este un aspect important. Eu una port foarte multe camasi si urasc sa imi vad gulerele albe pline de fdt. Dar aici e alta problema. Desi etichetele promit mereu rezistenta la transfer, prefer sa nu tin cont de ele ci de cercetarile si parerie din blogosfera. Asa e mult mai putin probabil sa dau gres. si trebuie sa recunosc ca si pretul este destul de important. Nu dau bani multi pe un fond de ten daca il cumpar pentru prima data. In schimb, atunci cand stiu ca mi se potriveste si l-am mai incercat ( mostre sau prietene :)) nu ma uit la banuti.

    RăspundețiȘtergere
  15. Deoarece tenul meu este cam uscat si cautarea fondului de ten care sa se adapteze acestui tip de ten este cam complicata.Cand imi aleg fondul de ten tin cont de tipul meu de ten,efectul pe care mi-l doresc(luminozitate,hidratare,acoperire mai mare sau mai mica) si nuanta tipul meu de ten.Din nefericire pana acum nu am gasit ceea ce caut.Imi doresc sa testez un fond de ten care sa corespunda cerintelor mele,acestea variand de la textura pana la compozitie(ingrediente,deoarece si acest aspect conteaza foarte mult in alegerea pe care doresc sa o fac).Imi plac si fondurile de ten fluide,deoarece dau un aspect de stralucire tenului,dar si cele cremoase cand doresc o acoperire putin mai mare.Caut de cele mai multe ori sa aibe factor de protectie, ar fi ideal sa gasim fonduri de ten cu factor de protectie mare, nu doar 6 sau 10, acest aspect ma deranjeaza.Caut
    mereu sa fie cat de cat sa fie rezistent la transfer si sa reziste cat
    mai multe pe ten cel putin 8 ore , urasc vara cand imi las fondul de ten pe telefon,sau iarna pe gulerul de la haine. La acest fond de ten ma fascinat in primul rand recipientul:)).Cand l-am vazut am zis woww!! trebuie sa incerc si continutul.

    RăspundețiȘtergere
  16. Share:http://www.facebook.com/miruna.anamaria.92/posts/347514408675466
    Scuze:D

    RăspundețiȘtergere