Din nou acasa..


Salutare dragele mele! In sfarsit am ajuns si eu acasa! Spun ”in sfarsit” pentru ca incepuse sa mi se faca un dor nebun de tara mea( chiar daca de multe ori am afirmat ca voi pleca din tara pt a lucra in strainatate fara sa stau pe ganduri)..Acum cred ca nu este atat de usor sa lasi atatea lucruri frumoase in urma...sa renunti la prieteni, casa, familie....Vacanta mea de o luna s-a incheiat, a fost destul de lunga insa foarte frumoasa...Am fost in Italia..am vizitat multe locuri frumoase, am fost la mare, la munte, la Venetia...am facut cumparaturi..am prins reducerile...A fost foarte frumos dar era timpul sa ne intoarcem acasa...sa ne savuram cafeaua in sufrageria noastra, sa ascultam muzica la maxim..sa stam nelimitat pe net...Mi-a fost dor de voi...am intrat f rar pe net din lipsa de timp!

Dar acum sunt acasa, putin obosita ce e drept dar promit sa ma refac repede!
Va multumesc pt sustinere, sunt incantata ca ma urmariti in numar destul de mare si sper eu in timp sa nu va dezamagesc! Am foarte multe de recuperat, voi incerca sa ajung la zi cu postarile! In ceea ce priveste concursul acesta se va termina pe 1 august, asadar veti avea timp sa va mai inscrieti pana atunci!

Va pup si promit ca revin cu forte proaspete!

6 comentarii:

  1. Ma bucur pentru tine!
    Doar ca eu in locul tau as fi ramas acolo:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa gandeam si eu la inceput..ca oriunde este mai bine decat in Romania! Financiar vorbind asa este insa sacrificiile sunt foarte mari...trebuie sa renunti la multe lucruri frumoase in favoarea banilor...trebuie sa ai forta si curaj suficient pentru a razbate...nu este usor sa fii departe de casa..de familie..de prieteni..nu ese usor sa fii privit ca ” roman”..sa ai un program haotic de munca..sa iti vezi copilul dupa ce adoarme...este greu...

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa-ti fie de bine si sa porti sanatoasa tot ce v-ati luat. im.eu una nu mai m-as fi intors,pe cuvant.daca sunt cu ai mei numa mai intereseaza.pup.o seara si o sapta.faina

    RăspundețiȘtergere
  4. speranta- nici acolo lucrurile nu mai stau atat de bine..se gaseste f greu de munca...e greu cu chiria si cu un copil mic daca nu are cine sa stea cu el...

    RăspundețiȘtergere
  5. te cred si stiu am fost si eu cu 2)))))))))).dar na sotu ii are pe ai lui si na.dar cu prima ocazie nu mai tin cont.stiu ca este greu ca peste tot dar atat cat sunt oameni si merg alt fel restu nu mai conteaza.nu stiu asta gandesc eu.sa va traisca si numa impliniri.pup

    RăspundețiȘtergere